sâmbătă, 27 februarie 2010

ploaie...aproape in luna lui martie

Dupa cod portocaliu si galben de ninsori, era de asteptat sa vina si codul galben de ploaie si inundatii.
Momentan in zona sunt doar ploi. Dar PLOI.

Asa ca azi, spre marea mea nemultumire, o sa stam in casa. Si a lui. Dar tot o sa iesim putin afara, sa dam cu nasul de 2-3 picaturi de ploaie si intram inapoi.

N-am mai scris de mult. Am vrut sa o fac, dar m-am luat cu altele si am tot amanat.

Alaltaieri am iesit "pi'sentru" sa cumparam martisoare pentru tati. Am impins voiniceste la carutul de 11 kg (plus copilul 8 cu tot cu haine) si intr-un final, dupa lupte seculare care au durat veo 40 de minute, am ajuns in raiul vanzatorilor la tarabe.
Martisoare de tot felul, pentru toate buzunarele. De la 0.5 roni pana la 30 roni. Dupa ceva vanzoleala si impins la carut, pardon, facut slalom cu carutul printre oameni care nu mai stiu sa se uite in jur, am reusit sa incheiem misiunea imposibila si ne-am incadrat victoriosi si cam inghetati spre drumul catre casa.

Am ramas...cum sa spun...surprinsa...uimita...ma rog prin zona asta....de cum se mai minunau trecatorii de plodul meu care se uita la ei cuminte din carut si tragea vartos din suzeta. Parca nu mai vazusera copil care sa nu oracaie pe strada. (dah!)
Inseamna ca atunci cand o sa ies cu el in sling (sau mei-tai...), o sa se uite lumea la noi ca la urs!
Ce oameni!

Niciun comentariu: