miercuri, 10 februarie 2010

3, Doamne! ...Ora 3!

3 dimineata.
Oamenii normali dorm dusi la ora aceea.
Eu, nu! Nu pentru ca nu m-as incadra in categoria mai sus mentionata. Au avut altii grija de somnul meu! :(

Dar sa va povestesc despre prostia umana.

Dorm. E atat de bine in regatul lui Mos Ene. E atat de cald sub pilota. Copilul doarme si el linisit la el in patut. E cum nu se poate.
Dar....oare ce se aude? Vrummmm, vrummmmmmmmm, scccaartzzz.
Zgomotul ascutit se insinueaza in visul meu si ma trezeste. Reusesc sa il identific: e o masina care patineaza pe gheata de pe strada. Si patineaza. Si vruummmm...si scccaaartttzzz...si portiere trantite....si iar vrummmmm. Dupa vreun sfert de ora in care am participat doar auditiv la "concert", decid sa ma si delectez vizual, daca somnul fugise departeee-departe!
Asa ca ma extrag usor de sub caldura protectoare a patului si ma postez la geam.
Mda....a meritat!
Un mercedes (manca-ti-as), nu dau si placutele ca ...nu se stie...., de culoare inchisa, se proptise in mormanul de zapada al vecinului de peste drum. Soferul...sa ii zic sofer (nu cred ca avea carnet...sincer), asa ca revin: cel de la volan plin de furie ca nu poate sa scoata masina din nameti.

Insa daca duci lipsa de o logica elementara....

Ce facea acest individ?
Desi masina era proptita bine in namete, el tot inainte ii dadea. Eu stiu ca masina mai are si marsalier. El se pare ca nu. Si dai inainte, si vruuuummmm, si sccaartzzz, si vrummmm, si iesit afara si dat picioare la namete!....
La un moment dat, mai apare un individ. Dupa cateva temenele adanci, omul se apuca sa impinga mercedesul de portbagaj in speranta de a-l scoate din namete. De PORTBAGAJ!

Offffff...Doamne....Mare ti-e gradina, ai lasat si portile deschise, dar se par ca unii tot mai sar gardul!

In loc sa in impinga de bot, sa il scoata din namete, il impingeau si mai vartos in zapada.

Dupa vreun sfert de ora de amuzament teribil de matinal, m-am retras la mine in pat, unde Mos Ene m-a reprimit in imparatia sa...pentru inca vreo 3 ore, cand mi s-a trezit feciorul!

Niciun comentariu: