duminică, 29 august 2010

Parc ... reloaded

Ieri am fost iar în parc. Alt parc. Mai mare. Cu alei mai mari și veverițe.

Am mers în speranța (dovedită deșartă) de a-l vedea pe Biju (aka ursul) - care între timp, zic eu, că a fost trimis la un alt Zoo. Deci fara Biju, dar cu niște lupi, tigri, ponei, capre și lei - săracele animale cam jegărite și chinuite. Și o groază de păsări in colivii.

Am fost cu căruciorul :( sau cum-să-faci-o-oră-cu-slalom-printre-gropi-și-mașini-în-loc-de-20-de-minute-cu-mei-tai-ul. A împins tati la căruț de s-a saturat!

A fost cald, ne-am bronzat și eu și tati cu simț de răspundere (pe sub ecranul de protecție aplicat de mami cu generozitate), am văzut animale noi, copii noi, am experimentat modalități noi de a mânca banana și am făcut și boacăne.

Asta e! Și o să mai facem!

Păpăm banana. Ce dacă dacă nu avem încă dinți. O molfăim de mama-focului. Miammmm, ce bună eeee!


Probăm ochelarii de soare ai lu` mami. Și îi probăm până cedează...Cum cine? Ochelarii...că doar nu mami...ea oricum cedase rugăminților mele de a-mi da ochelarii la butonat!


Cercetam și banca, să observăm cum este lucrată, dacă e solidă, dacă ne place culoarea.


Eu pap țiți, mami papă degețele. Un târg cinstit, nu credeți?

3 comentarii:

Unknown spunea...

Ati uitat sa spuneti de febra musculara alui tati de la impinsul de carut. :D Dar a fost frumos. Si o sa mai mergem. Cine vrea sa mearga cu noi? :)

Tati

Anonim spunea...

me, me, pick me :)). Lori

luthien spunea...

Mai vino iar in gara noastra micaa....(cica au terminat-o de reparat!)
:P