luni, 2 august 2010

campanie anti-fumat

Am fumat. Sunt un ex-fumator! Nu mai fumez din 4.11.2001. Am 8 ani si 9 luni de cand nu mai fumez.
Spun asta pentru a nu fi acuzata ca vorbesc in necunostinta de cauza. Am renuntat de buna voie si nesilita de nimeni la acest drog. Ajunsesem la 2 pachete pe zi! Enorm!
Azi am citit intr-o revista de mamici un articolas minuscul despre campania anti-fumat. E mult spus campanie. E un articol de cateva randuri, de parca nu ar vrea sa deranjeze prea mult.
Pentru mine e Ceva. Pentru altii poate e nimic, insa, sper, ca pentru unii sa fie TOTUL.

Am o amica ce a intrerupt alaptatul pentru ca "poftea la o tigara!". Mi-a cazut cerul in cap in momentul acela. Nici acum nu pot sa inteleg "De Ce-ul?". E dincolo de puterea mea.

Iata mai jos articolul.

O cercetare a Yale University School of Medicine arata ca, daca fermierii ar planta legume pe solul unde planteaza acum tutun, 10 pana la 20 de milioane din cei 28 de milioane de oameni care sufera de foame ar putea fi hraniti. De asemenea, aproximativ 6 km de harie sunt folositi in fiecare ora, pentru productia de tigari, ceea ce inseamna 1 copac taiat pentru fiecare 300 de tigari produse.
Natura sufera datorita unei boli care poate fi tratata.
(sursa: Revista Mami, nr 8-august 2010)

Niciun comentariu: