duminică, 5 decembrie 2010

Din seria Botis si altii....

Buuunnn...din blog in blog, asa cum ii sade bine unui soarec de internet, seara cu ochii carpiti de somn, am ajuns pe acest mirobolant blog aici
Ca urmare a articolului scris de individa, am scris si eu un comentariu. Daca apare, bine, daca nu apare, iarasi bine (se modereaza comentariile).
Mi-am varsat si eu naduful...si parca m-am racorit un pic!

wtf?

De cand am vazut titlul am vazut negru in fata ochilor!
Ai copii? Nu cred! Pot sa bag maina in foc pentru acest lucru!
Vrei copii? Iarasi nu cred. Mimezi un pseudo carierism de care, sincer, ai putea sa ne scutesti!
Cum poti sa aberezi in halul in care o faci, sincer nu inteleg!
Masurile pe care imbecilii de la guvernare doresc sa le aplice nu afecteaza numai PARINTII care sunt acum in CIC, ci si pe toti ceilalti care au in plan conceperea unui copil (sau a mai multora - dupa caz).
Emanciparea femeii romane - femeia la cratita - give me a F*** break!
Tine de educatia pe care o are familia respectiva.Si cum tu te legi de emanciparea femeii si , vezi tu , draga, imposibilitatea ei de a se reintoarce la cariera, nu discutam acum de cazurile in care femeia este intr-adevar la cratita. Dar aia e la cratita si daca ar avea copii! Fii tu sigura!
Si da, stiu ce vorbesc. Cunosc cazuri.
Speri tu ca guvernul o sa construiasca crese. Vezi sa nu mori inainte de a vedea vreo cresa construita.
Ai fost in vreo cresa? Ai vazut ce conditii mizere? Ai intrat in vreo gradinita sa vezi 20-30 de copii de 2 ani cum stau claie pe gramada si 2 babe pe post de educatoare? Si care cand intru ma intreaba: "Da' pe cine ai venit sa luati?" - nici macar nu stiu vizual fetele celor care vin sa aduca copiii!
Bona...sau bon...cati dintre ei au calificare? au terminat vreo facultate de socilogie sau vreun curs de socio-pedagogie pentru a putea fi calificati? Sau au crescut 1-2 frati/copii pentru a avea experienta si a nu se panica la vreun eveniment neprevazut? Sau esti dispusa sa iti lasi copilul de 1 an pe mana unei pustoaice de liceu care viseaza cai verzi de pereti si care nu stie cum se manevreaza un copil sau i se face scarba cand vede o mama alaptand???
Mh?
Ministru Botis al tau are raspuns la toate chestiile care pot apare? Are fix o duda!
Angajatorul...pentru angajator este fix paralel daca stai 2 ani acasa sau nu. Daca postul nu e neaparat arzator ramane neocupat (cum e cazul meu) sau ia pe cineva in loc (cum a fost cazul juristei). Oameni capabili si dornici de munca se gasesc, mai greu, dar exista! Te asigur! Stiu ce vorbesc, sunt cu asta ma ocup: recrutez personal.
Copilul meu face 1 an si 3 luni in decembrie. Daca se da legea, de la 1 ianuarie ar trebui sa ma intorc la serviciu. In mijlocul iernii trebuie sa gasesc cresa (care nu exista!) si sa "scap" de copil cat mai repede pentru a ma intoarce la birou. Nu cred!
Trecerea de la un program full-time mami la unul de gradi-mami se face treptat, ca orice trecere, si nu brusc pentru a trumatiza copilul.
Nu imi doresc un copil traumatizat din pricina unor cretini.
Daca asa o sa fie cazul , voi intra in CFS sau voi ramane fara serviciu, chiar daca asta va insemna sa imi vabd sufletul...dar voi sta acasa cu cel mic pana cand va face varsta optima pentru gradinita.
Parerea mea!

Niciun comentariu: