luni, 29 noiembrie 2010

Mă vindeeee!!!


Îmi vând camera foto.
Ca prim pas. Urmeaza și camera video. Tot Sony.

Un minunat SONY H9.
E în perfectă stare de funcționare, face niște fotografii minunate și are o grămadă de chestii pe car eu nici acum nu le-am folosit la capacitatea maximă.
E fabricat în Japonia (și nu pe nu-ș ce vapor în tranzit!).
Am și cutia în stare perfectă.

sursa: www.sony.ro

Cyber-shot H9B negru
Extindeţi-vă posibilităţile fotografice cu obiectivul ZEISS cu zoom optic 15x, modul NightShot, controalele manuale, cei 8,1 megapixeli efectivi, tehnologia dublă antiestompare şi pentru detectarea feţei, ieşirea HD, ecranul LCD pivotant de 3-inch şi vizorul electronic.

Caracteristici DSC-H9
  • Rezoluţie efectivă de 8,1 megapixeli
  • Definiţie înaltă, ieşire Full HD 1080 pentru afişarea imaginilor foto pe un televizor HD (utilizând un cablu opţional)
  • Zoom optic 15x, zoom inteligent HD 25,5x, zoom digital 30x, până la 76x zoom inteligent
  • NightShot pentru capturi în întuneric total prin tehnologia cu infraroşii
  • Ecran LCD de 3-inch (7,5 cm) pivotant şi şi vizor electronic
  • Controale manuale şi mod sport avansat (declanşare rapidă şi focalizare automată continuă inteligentă)
  • Soluţie dublă de stabilizare împotriva imaginilor mişcate, care combină sistemul Super SteadyShot şi sensibilitatea ridicată ISO 3200 (REI)
  • Tehnologia de detectare a feţei urmăreşte automat şi focalizează pe feţele din fotografie
  • Obiectiv Carl Zeiss® Vario-Tessar®
  • Macro 1 cm pentru fotografii de la distanţe extrem de mici
  • Procesor BIONZ pentru o mai bună calitate a imaginii şi o funcţionare rapidă
  • Tehnologie DRO pentru corectarea automată a contrastului şi a expunerii
  • Retuşare în camera foto, inclusiv corecţia efectului de ochi roşii şi decupare
  • Prezentare de diapozitive HD cu muzică pentru redarea pe ecranul LCD al camerei foto sau pe un televizor HD (16:9), cu telecomandă
  • MPEG Movie VX (mod film VGA, 30 cps cu sunet)
  • PictBridge pentru conectare directă la imprimantă fără PC
  • Durată de viaţă a bateriei STAMINA, până la 280 de fotografii (standard CIPA cu ecranul LCD aprins)
  • Carcasă neagră şi ergonomică
  • Memorie internă 31 MB
  • Operare uşoară cu un ghid pentru funcţii afişat pe ecran
  • Meniu OSD în 17 limbi: Cehă, Daneză, Engleză, Finlandeză, Franceză, Germană, Greacă, Maghiară, Italiană, Norvegiană, Olandeză, Poloneză, Portugheză, Rusă, Spaniolă, Suedeză, Turcă
  • Livrată cu: baterie reîncărcabilă, încărcător, cabluri AV şi USB, telecomandă (e sigilată!), inel de adaptare pe obiectiv, parasolar, capac obiectiv, curea de umăr şi software
Bonus: card de memorie de 4 GB și adaptor pentru el.

Mai multe specificații tehnice aici .


Aici am uitat să pozez și cablul AV şi USB, dar există! (oare atlfel cum aș fi reușit să umplu blogul cu poze? :) )



Chiar face tot ce spun ei pe site. E un super aparat și mă doare inima să mă despart de el.

3 comentarii:

Kitty spunea...

Am citit pe diagonala, ce-i drept, ca nu ma pricep deloc la detalii tehnice, dar cu cat il dai? Ori nu am vazut eu? Chiar m-ar interesa.

Anonim spunea...

Kitty, eu as vrea sa il dau cu vreo 850, dar sunt foarte negociabili. Daca esti din Craiova, ne putem intalni si il poti butona :)

luthien spunea...

Kitty, in suma de 850 e inclus si transportul prin curier.