marți, 14 septembrie 2010

Azi e Ziua cea Mareeee!!!

Numărătoarea inversă a ajuns la un final: Azi am împlinit 1 anişor!

Nici nu ştiu când şi cum a trecut un an. Parcă mai ieri eram cu burta cât casa după mine, iar azi nu mai ţin pasul după el.

Cu bune, cu mai puţin bune (astea mai puţine!), a trecut primul an.

Îi aşteptăm cu nerăbdare pe cei ce or să vină!


Cam aşa au decurs lucrurile:

Un prinţ este încoronat :)

Cu naşul


Cu naşa


Şi uite aşa rămân fără bunătate de ...


...moţ! 

Tortul!


Pap tort! Prima mea ciocolată...

Îi dau şi mamei, să vadă şi ea cât e de buunnnn....


Vezi, naşule, n-a mai ramas nimic! L-am păpat pe tot!


Conduc Sparkul lui buni. E aşa mic ca mine!


Şi gata!

Adică nani! :)








Un comentariu:

Anonim spunea...

La Multi Ani!!!
Yamiii, cum arata tortul alaaa.
Da eu am stiut ce aveniment este, ce primesc? O masinuta, un avion, o speranta:))? Poop tare, Lori